如果你覺得咁樣係最好的分開方式


我無謂多講


其實不同ga工作性質  都好難溝通ga


難免冇O野講


你曾經同我講過的O野


到底係唔係真ga?


我真係有好大ga疑問


真係有人會咁(唔介意自己ga面子被人踩,被人男女男,同唔愛佢ga人生活係埋一起.....)


你仲話  生仔  係被逼ga....


好難理解你


 


真的是 「好久不見」


我真係似你講ga「傻」


你話我「傻」,我諗係因為我相信你講ga說話。


我有問你,但係你唔答我,應該你都係咁諗O掛。


唔史話  我有幾關心你  都係使晒


關心你   可能係因為我可憐你O掛


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    芝 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()